inštalácia pluginov
![]() |
NÁVOD NA INSTALACI PLUGINů | ![]() |
Existuje více druhů pluginů, ty zákaldní pluginy, s kterými se setkáte mají obvykle červenou ikonku otevíracího nožíku (zřejmě pouze s nainstalovaným Construction setem) a koncovku .ESP nebo .ESM. INSTALACE PLUGINU Jejich instalace je jednoduchá, stáhnete soubor a přesunete ho do této složky: INSTALACE NOVÝCH TEXTUR A MESHŮ Může se stát, že si ale stáhnete plugin, který například přidává brnění, nový meč nebo pouze mění textury. Tyto pluginy bývají vždy zabaleny, protože se skládají až z několika desítek souborů a někdy nemusí mít svůj .esp pluginový soubor. Proto celý tento archiv rozbalte opět do ...\Oblivion\Data Files a nechte přepsat příslušné složky, nebo se mohou i vytvořit (složky textures a meshes), poté opět zaškrtněte v Data Files plugin. DATUMY A INSTALACE OBLIVIONU Pokud si nainstalujete Oblivion značně později po vydání, nemusí vám některé (především přetexturovací) módy fungovat, protože původní soubory Oblivionu mají novější datum než soubory módu. Proto vždy po instalaci oblivionu změnte v jakémkoliv file manageru atributy souborům .bsa ve složce Data na datum 1. ledna. (např Oblivion - Textures - Compressed.bsa), soubory by měly mít "Oblivion" na začátku názvu, protože některé autorské mody .bsa soubory používají též. Stejnou operaci provede utilita Content Validator. ARCHIVE INVALIDATION Některé mody vyžadují speciální zápis, zjistíte to buď nalezením řádku "archive invalidation" v readme nebo nalezením souboru ArchiveInvalidation.txt u modu. OBMM: ARCHIVE INVALIDATION S Oblivion Mod Manager(dále obmm) jste se jistě již setkali. Pokud máte problém s Archive Invalidation můžete k jeho nápravě využít právě tento program. Jak nato? Spusťte obmm -> klikněte na Utilities -> v menu zvolte Archive Invalidation -> proveďte nastavení podle obrázku níže, s tím že File Types určuje jaké soubory se budou kontrolovat, a klikněte na Update Now -> poté ukončetě program a spusťte hru. |